Origin Diet willekeurige Maak Bones Brittle
Het hebben van een slank lichaam en een lust voor het oog is de droom van elke vrouw. Om te laten gebeuren, ze vaak aarzel dan niet om een serie van diëten ondergaan om aan de ideale vorm van het lichaam te bereiken.
Een manier is om te stoppen met het eten van zuivelproducten en een rage dieet, een type populair in de westerse dieet dat snel gewichtsverlies belooft te doen. In feite, dieet zorgeloos kan dat leiden tot een vrouw het risico op osteoporose of botverlies.
Experts onlangs gevaar waarschuwingen geven een verkeerd dieet. Onderzoek heeft uitgewezen dat bijna een derde van de vrouwen in het Verenigd Koninkrijk ambitie om het lichaam te vermagering totdat zij moeten stoppen met het eten van sommige voedingsmiddelen die calcium bevatten.
De waarschuwing was afgegeven na een week na de actrice Gwyneth Paltrow is gebleken dat ze last van osteopenie of dunner worden van botten die zou een voorloper van osteoporose. 37-jarige actrice onderging een streng dieet met weinig kaas, boter, melk en andere voedingsmiddelen die rijk zijn aan calcium wat handig is voor het versterken van botten.
Een enquête in het Verenigd Koninkrijk op de eetgewoonten van de gevonden 4500 vrouwen die 30 procent beweerde het soort voedsel dat te voorkomen is een droom voor een mager lichaam.
Maar liefst 28 procent van de lijners zei dat ze stopte met eten kaas. Terwijl 11 procent zei dat ze uitgesloten worden alle zuivelproducten uit het menu. Meer dan 41 procent niet meer brood eten, maar brood is verrijkt met calcium is goed voor de botten.
Ongeveer 26 procent van de respondenten zei dat ze zag alleen de vet-en calorie-inhoud op etiketten van voedingsmiddelen en het negeren van andere informatie over de voedingswaarde. In feite zou deze fout een invloed hebben op het gebrek aan sterke botten op te bouwen op de leeftijd van 35, wat leidt tot een verhoogd risico op osteoporose op latere leeftijd.
Faktaannya werd deze plichtmatig dieet volgden drie miljoen mensen in het Verenigd Koninkrijk. Als er meer dan 230.000 gevallen van botbreuken elk jaar met de meest kwetsbare bot staat op de pols, rug en heupen.
De Food Standards Agency heeft aanbevolen eis van calcium per dag voor volwassenen bereikt 700 mg, die kan worden verkregen uit een verscheidenheid van voedsel of diëten via erimbang.
Calcium dan in brood en zuivelproducten zijn ook te vinden in broccoli, kool, tofu en noten. Ondertussen, aan de inname van mineralen te verhogen, kunt u eten sardines of vis gegeten met botten.
"Recent onderzoek wijst erop dat ideale lichaam kijken moet gepaard gaan met gezond bot. Waar calcium en vet een belangrijke rol gespeeld bij de opbouw van sterke botten. Terwijl dieet onzorgvuldig uitgevoerd kan kwetsbaar worden je botten ", zei een woordvoerder van de National Osteoporosis Society.
"Er zijn heel wat druk om slank te worden, maar het kan in gevaar komen als je slank blijven, maar je botten gezond. Als u wilt blijven slank, maar uw botten sterk blijven proberen vetarme zuivelproducten zijn rijk aan calcium. Bijvoorbeeld, magere melk hoger calcium dan volle melk hebben, "zei hij. LONDEN, KOMPAS.com -
27 juli 2010 23:25 | TIPS EN TRUCS


















